គ្រោងវគ្គសិក្សា សម្រាប់ថ្នាក់រៀនតាមអនឡាញ C++ Programming

 

គ្រោងវគ្គសិក្សា សម្រាប់ថ្នាក់រៀនតាមអនឡាញ C++ Programming


គ្រោងវគ្គសិក្សានេះត្រូវបានរចនាឡើងសម្រាប់ថ្នាក់រៀនតាមអនឡាញប្រចាំថ្ងៃ ដោយមួយវគ្គមានរយៈពេល 20 នាទី ចាប់ផ្តើមនៅម៉ោង 12:30 PM រៀងរាល់ថ្ងៃ។ វគ្គនីមួយៗត្រូវបានរៀបចំដើម្បីសាងសមត្ថភាពពីមូលដ្ឋានដល់កម្រិតមធ្យមនៃ C++ programming ជាបន្តបន្ទាប់។ វគ្គនីមួយៗរួមមានការណែនាំសង្ខេប គោលគំនិតសំខាន់ៗ ឧទាហរណ៍កូដ និងកិច្ចការសាមញ្ញ ឬសំណួរពិនិត្យឡើងវិញដើម្បីពង្រឹងការរៀនសូត្រ។

សន្មត់ថាវគ្គសិក្សាចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី 17 ខែកក្កដា ឆ្នាំ 2025 (ថ្ងៃបន្ទាប់ពីកាលបរិច្ឆេទបច្ចុប្បន្ន) និងដំណើរការសម្រាប់ 30 វគ្គ (ប្រហែល 1 ខែ មិនរាប់ចុងសប្តាហ៍បើចង់ ប៉ុន្តែគ្រោងជាប្រចាំថ្ងៃ)។ អ្នកអាចកែតម្រូវកាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើម ឬពង្រីកតាមតម្រូវការ។ ប្រធានបទត្រូវបានបែងចែកជាផ្នែកតូចៗ ផ្តោតអារម្មណ៍សមស្របសម្រាប់វគ្គ 20 នាទី។

វគ្គកាលបរិច្ឆេទ (2025)ប្រធានបទគោលបំណង/អ្វីដែលនឹងគ្របដណ្តប់
1កក្កដា 17Introduction to C++ and Environment Setupទិដ្ឋភាពទូទៅនៃប្រវត្តិ C++ លក្ខណៈពិសេស និងភាពខុសគ្នាពី C។ ដំឡើង compiler (ឧ. GCC ឬ IDE ដូចជា Code::Blocks)។ សរសេរ និងដំណើរការកម្មវិធីសាមញ្ញ។
2កក្កដា 18Hello World Programរចនាសម្ព័ន្ធនៃកម្មវិធី C++: #include, namespace, main()។ Compile និង execute។ ច្បាប់ syntax មូលដ្ឋាន។
3កក្កដា 19Variables and Data Types - Part 1ប្រកាស variables។ Primitive types: int, float, double, char។ Initialization និង scope។
4កក្កដា 20Variables and Data Types - Part 2Boolean, strings (using std::string)។ Constants with const។ Type casting។
5កក្កដា 21Input and OutputUsing cin and cout for console I/O។ Formatting output with manipulators (endl, setw)។
6កក្កដា 22Operators - Arithmetic and AssignmentArithmetic operators (+, -, *, /, %)។ Assignment operators (=, +=, etc.)។ Precedence rules។
7កក្កដា 23Operators - Relational and LogicalRelational (==, !=, >, etc.)។ Logical (&&,
8កក្កដា 24Control Structures - If StatementsIf, else, else-if ladder។ Nested if។ ឧទាហរណ៍ decision-making សាមញ្ញ។
9កក្កដា 25Control Structures - Switch CaseSwitch statement syntax។ Break and default។ Comparison with if-else។
10កក្កដា 26Loops - While and Do-WhileWhile loop syntax and examples។ Do-while for យ៉ាងហោចណាស់មួយដង។ ជៀសវាង infinite loops។
11កក្កដា 27Loops - For LoopFor loop structure។ Nested loops។ Loop control (break, continue)។
12កក្កដា 28Functions - BasicsFunction declaration, definition, and calling។ Return types and void។
13កក្កដា 29Functions - Parameters and ArgumentsPassing by value។ Default arguments។ Function overloading introduction។
14កក្កដា 30Arrays - One-DimensionalArray declaration, initialization។ Accessing elements។ Loops with arrays។
15កក្កដា 31Arrays - Multi-Dimensional2D arrays។ Matrix operations basics។ Array size and bounds។
16សីហា 1Strings - HandlingString functions (length, concat, compare)។ Character arrays vs. std::string។
17សីហា 2Pointers - BasicsPointer declaration, dereferencing។ Address-of operator (&)។ Null pointers។
18សីហា 3Pointers - Arrays and FunctionsPointer arithmetic។ Passing pointers to functions។ Dynamic memory (new/delete)។
19សីហា 4Classes and Objects - IntroductionClass definition។ Member variables and functions។ Object creation។
20សីហា 5Classes - Constructors and DestructorsDefault and parameterized constructors។ Destructor basics។
21សីហា 6Classes - Access SpecifiersPublic, private, protected។ Encapsulation concept។
22សីហា 7Inheritance - BasicsSingle inheritance។ Base and derived classes។ Protected members។
23សីហា 8Inheritance - TypesMultiple and multilevel inheritance។ Constructor calls in inheritance។
24សីហា 9Polymorphism - Function OverridingVirtual functions។ Runtime polymorphism។ Base class pointers។
25សីហា 10Polymorphism - Operator OverloadingOverloading binary operators (+, -)។ Friend functions។
26សីហា 11File Handling - BasicsIncluding fstream។ Opening, closing files។ Reading/writing text files។
27សីហា 12File Handling - Binary FilesReading/writing binary data។ File modes (ios::in, ios::out)។
28សីហា 13Standard Template Library (STL) - VectorsVector declaration, push_back, size។ Iterators basics។
29សីហា 14STL - Maps and SetsMap for key-value pairs។ Set for unique elements។ Basic operations។
30សីហា 15ពិនិត្យឡើងវិញ និងការណែនាំគម្រោងRecap key concepts។ Introduce a simple project (ឧ. console-based game or calculator)។ Assign for practice។

ចំណាំបន្ថែម:

  • រយៈពេលក្នុងមួយសម័យ: 20 នាទី (10-12 នាទី សម្រាប់ការបង្រៀន/បង្ហាញ, 5-8 នាទី សម្រាប់សំណួរ និងលំហាត់).
  • លក្ខខណ្ឌមុន: ជំនាញកុំព្យូទ័រមូលដ្ឋាន; មិនចាំបាច់មានចំណេះដឹងអំពីការសរសេរកម្មវិធីជាមុនទេ.
  • ឧបករណ៍ដែលត្រូវការ: C++ compiler (ជម្រើសឥតគិតថ្លៃ: GCC តាមរយៈ MinGW ឬ IDEs អនឡាញដូចជា Replit).
  • ការវាយតម្លៃ: ការប្រលងរហ័សប្រចាំថ្ងៃ ឬការដាក់ស្នើកូដតាមវេទិកាអនឡាញ (ឧ. Google Classroom).
  • ការពង្រីក: ប្រសិនបើត្រូវការប្រធានបទថ្នាក់ខ្ពស់ជាង (ឧ. templates, exceptions) សូមបន្ថែមសម័យផងដែរ។ គ្រោងនេះអាចត្រូវបានកែសម្រួលតាមល្បឿនរបស់សិស្ស។ បើអ្នកត្រូវការផែនការមេរៀនលម្អិត ឬឧទាហរណ៍កូដសម្រាប់វគ្គណាមួយ សូមប្រាប់ខ្ញុំ!

អត្ថបទបន្ទាប់ អត្ថបទមុន
No Comment
បញ្ចេញមតិ
comment url